Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Velkoobchod

Velkoobchod


Zboží prodáváme nejen koncovým maloobchodním zákazníkům, ale také zásobujeme kamenné i internetové prodejny hraček a souvisejícího zboží nabízeného na našich stránkách v ČR i SR za velkoobchodní ceny.

Máte-li zájem prodávat naše výrobky, zašlete prosím na adresu info@brinx.cz následující údaje o Vaší společnosti:
kopie Živnostenského listu
kopie Osvědčení o DIČ, pokud jste plátci DPH
telefonický kontakt
Podmínky pro velkoobchodní odběr
Platební podmínky
Minimální velkoobchodní odběr je 1500 Kč bez DPH.

Způsoby platby:
dobírka
platba předem na účet
v hotovosti při osobním odběru
U objednávek nad 3000 Kč bez DPH je poštovné a balné zdarma (platí pouze pro ČR - pro jiné země individuálně).

Pro objednávky do 3000 Kč bez DPH je cena přepravu stanovena jednotně - při platbě na dobírku 120 Kč, při platbě předem na účet 99 Kč.

Dodací lhůty
Pokud je veškeré objednané zboží skladem a zvolena platba hotově, expedice zboží probíhá do 24 hodin případně dle dohody. V případě platby předem na účet odesíláme zásilku až po připsání částky.
Pokud objednané množství jednotlivého zboží převyšuje naši skladovou zásobu, nebo zboží nebylo v době objednání skladem, informujeme zákazníka o dodací lhůtě, v jaké jsme schopni výrobek zajistit.
Stav u výrobku je uveden "skladem", pokud máme alespoň jeden kus zboží opravdu na skladě. V případě nízkého stavu skladu si vyhrazujeme právo objednávku vyskladnit až po navezení dostatečné skladové zásoby. O této skutečnosti zákazníka neprodleně informujeme.

Způsob dodání
Kompletní zásilky odesíláme prostřednictvím PPL na kterékoliv místo v ČR do 2 pracovních dnů, dodání je do druhého pracovního dne od expedice.
Je možný také osobní odběr v místě sídla naší firmy.

Reklamace
Na prodávané výrobky je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.
Reklamaci je nutno nahlásit e-mailem ještě před odesláním reklamovaného zboží na naši adresu. Po obdržení informací o reklamovaném zboží se zákazníkem dohodneme způsob řešení a o postupu vyřizování reklamace průběžně informujeme.
V případě poškození zásilky je nutno zboží reklamovat do 3 pracovních dnů.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Mall Partner

Najdete nás i na MALL.CZ

Kde nás najdete

Dukelská třída 1/1

Hradec Králové 2

50002

 
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz